kinderkleding
Mijn shopping bag

Uw shopping bag bevat geen artikelen.

 

 

 

Meest gestelde vragen

Family Fashionata beantwoordt graag al je vragen

Heb je een vraag? Bijvoorbeeld over Family Fashionata, onze producten of private label? Wij hebben de meest gestelde vragen voor je op een rij gezet. Staat je vraag er niet tussen? Neem gerust contact op met Family Fashionata via:

Telefonisch kan natuurlijk ook op nummer: 0229-542525

op maandag - vrijdag van 09:30 – 17:30 uur.

Levertijden

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
PostNL hanteert de volgende bezorgdagen voor de 1e en 2e pakketbezorgingen.

  Bezorgdagen PostNL
   Maandag Dinsdag Woensdag Donderdag Vrijdag Zaterdag Zondag
1e pakketbezorging x v v v v v x
2e pakketbezorging  v  x  v  v  v  v  x

Let op: 1e pakketbezorgingen geschieden niet op maandag, 2e pakketbezorgingen niet op dinsdag. Op zondag worden er geen pakketten bezorgd.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Uiteraard kun je je bestelling ook op een ander adres dan het factuuradres laten bezorgen. In jouw ‘Family Fashionata account heb je de mogelijkheid om een factuuradres en afleveradres op te geven. Dit kun je te allen tijde aanpassen. Hierdoor heb je de vrijheid om de ene keer de bestelling te laten bezorgen op jouw thuisadres en de volgende keer op bijvoorbeeld jouw werkadres.

Let op: Na het definitief plaatsen van jouw bestelling kun je het afleveradres niet meer wijzigen. Ook onze klantenservice kan dit niet meer voor je doen.

Wat is een PUR locatie?

PUR staat voor Pick up and return. Op deze geselecteerde locaties, kun je jouw bestelling gratis laten bezorgen (geen minimum bestelbedrag). De levertijd duurt 1 - 4 werkdagen. Zodra de bestelling op het PUR point is afgeleverd, word je met een mailbericht hiervan op de hoogte gesteld. Twee weken lang blijft de bestelling op deze locatie. Op PUR locatie kunnen de goederen geretourneerd worden. Zie ook voorwaarden bij retourneren.

 

Bezorgen in het buitenland

Wat kost het ontvangen van een pakketje in het buitenland?
Family Fashionata heeft in Postnl de logistieke partner gevonden.

Voor verzending naar het buitenland zijn de voorwaarden en tarieven van Postnl van kracht. Voor actuele tarieven zie www.Postnl.nl

Cadeauservice

Is het mogelijk om mijn bestelling in te laten pakken?
Je kunt je bestelling in laten pakken. In het winkelmandje krijg je de optie om je artikelen in te laten pakken. Wanneer je deze optie aanvinkt word je bestelling ingepakt in cadeaupapier. Je kunt ook een persoonlijke boodschap mee sturen. Deze wordt dan mee verstuurd in het pakketje.

Wat zijn de kosten van de inpakservice?
De inpakservice kost € 1,95 per bestelling, ongeacht het aantal artikelen in je bestelling.

Kan ik kiezen welk cadeaupapier er wordt gebruikt?
Op dit moment is er één soort pakpapier beschikbaar.

Waar komt mijn persoonlijk boodschap te staan?
Je persoonlijke boodschap wordt op een apart vel geprint en wordt bij je bestelling gevoegd.

Kan ik meerdere afleveradressen aangeven?
Het is helaas niet mogelijk om meerdere afleveradressen in één bestelling op te nemen.

Eenvoudig en veilig winkelen

Is het wel veilig op internet
Als het gewenste item in de winkelwagen ligt, kunnen onze klanten tussen verschillende beveiligde betalingsopties kiezen. Betaling kan op verschillende manieren worden gedaan zoals: bankoverboeking, iDeal, PayPal. Na de succesvolle bestelling worden onze klanten in geïnformeerd over de status van hun bestelling. Zo krijgt elke klant een tracking nummer waarmee het pakket kan worden gevolgd.

Uw gegevens zijn beveiligd via SSL

Wat is SSL?
SSL wordt gebruikt voor de beveiliging van de internetverbinding, zoals online aankopen, financiële transacties of het versturen van persoonsgegevens. Hierdoor zal alle informatie tijdens het transport vertrouwelijk blijven en niet leesbaar zijn door derden.